ما در فروشگاه اینترنتی هانسو همه تلاش‌مون رو به کار می‌بندیم تا سفارشات شما بدون عیب و نقص و به همون شکلی که مورد انتظارتونه، به دست‌تون برسه و نیاز به بازگرداندن کالا نباشه.

اما خطای انسانی بخش جدایی‌ناپذیر هر کاریه.

به همین دلیل هانسو با ارائه «ضمانت 7 روزه بازگرداندن کالا »، به جز لباس زیر امکان استرداد سفارشات رو براتون فراهم کرده.

شما مشتریان عزیز می‌تونین در صورت وجود هرگونه عیب و نقص در محصول، مغایرت اون با کالای سفارش داده شده از سایت ، محصولات سفارش داده شده رو به ما برگردونین.

برای این کار باید یه سری موارد رو مدنظر قرار بدین که در ادامه، این موارد و شرایط بازگرداندن کالا  به طور کامل توضیح داده شده.

شرایط استرداد و بازگرداندن کالا:

1. وجود ایراد در کالای خریداری شده

در صورتی که پس از دریافت سفارش، متوجه اشکال یا ایرادی در محصول (مانند پارگی) شدید، می‌تونین پس از هماهنگی با پشتیبانی هانسو، سفارش خودتون رو برگردونید.

اگر این مورد هنگام استفاده ناصحیح از کالا صورت گرفته باشه و موجب پارگی یا اشکال در محصول شده باشه، شامل این سرویس نمیشه.

یادتون باشه قبل از ۷ روز بهمون اطلاع بدید در غیر این صورت، مورد قبول نیست و بازگشت نداریم.

در چنین مواردی وجه پرداخت شده ، تمام و کمال به شما باز پس داده خواهد شد.

البته در صورت تمایل مشتری و همچنین موجود بودن کالا، امکان تعویض کالا با محصول مشابه یا یه محصول دیگه هم وجود داره.

در این گونه موارد هزینه بازگرداندن کالا بر عهده هانسو خواهد بود.

ناگفته نمونه که وجه پرداخت شده توسط مشتری پس از دریافت و پذیرش کالا توسط هانسو و تأیید کارشناسان، برگردونده میشه.

2. مغایرت در کالای سفارش داده شده با کالای تحویلی

چنانچه پس از دریافت سفارش‌، متوجه شدید که محصولی که براتون ارسال شده با اونچه از طریق سایت هانسو سفارش دادین، از نظر رنگ، سایز، جنس یا پارامترهای دیگه‌ تفاوت داره، تا هفت روز پس از تحویل سفارش فرصت دارید تا این موضوع رو به اطلاع تیم پشتیبانی هانسو برسونید.

در چنین مواردی هزینه ارسال (برگردوندن سفارش به دفتر هانسو) بر عهده هانسو خواهد بود و تمام وجه پرداخت شده هم به حساب شما بازگردونده میشه.

البته در صورت تمایل امکان تعویض محصول با یه کالای دیگه هم برای شما محفوظه.

باز هم باید اشاره کنیم که در این مورد هم وجه سفارش پس از دریافت محصول توسط هانسو و تأیید صحت مغایرت به حساب شما واریز خواهد شد.

این فرآیند ممکنه تا 24 ساعت پس از دریافت سفارش طول بکشه.

چند نکته مهم:
استرداد محصولاتی که در جشنواره‌های تخفیف‌دار یا به صورت پیشنهاد ویژه خریداری شده‌اند، تنها در صورت وجود ایراد امکان‌پذیره و با عرض پوزش قابلیت لغو سفارش به دلایل دیگه وجود نداره.

از نوشتن توضیحات، آدرس یا هر مورد دیگه‌ای روی بسته‌بندی سفارش حداً خودداری کنید.

در صورت وجود چنین مواردی امکان عودت سفارش وجود نداره.

تمامی لباس های زیر اعم از شورت و سوتین به دلیل مسائل بهداشتی غیر قابل بازگشت هستند و شامل هیچ یک از موارد بالا نمی شوند.

پس لطفا و حتما در هنگام خرید دقت کافی رو به خرج بدید.

ما هم توی تیم هانسو تمام تلاشمون رو میکنیم که بدون نقض و هرگونه اشکال به دستتون برسه.

نحوه بازگرداندن کالا و سفارش

اولاً فراموش نکنید که قبل از هرگونه اقدامی هماهنگی‌های لازم رو با پشتیبانی هانسو انجام بدین و از ارسال بدون هماهنگی کالاها جداً خودداری کنید.

و اما روش‌های ارسال:
برای سفارشات شهر تهران، پس از هماهنگی با پشتیبانی هانسو، ما سفارش رو درب منزل مشتری تحویل خواهیم گرفت.

همون‌طور که پیش‌تر گفته شد، در دو حالت اول هزینه ارسال بر عهده هانسو و در حالت سوم هزینه بر عهده مشتری (شما) خواهد بود.

مشتریان عزیز ساکن سایر شهرها هم می‌تونن سفارشات رو به آدرس دقیق هانسو (که در همین صفحه و صفحه تماس با ما درج شده) از طریق پست سفارشی ارسال کنند.

در صورت وجود ایراد یا مغایرت در سفارش، تمام هزینه‌ها متعاقباً به حساب مورد تأیید مشتری واریز خواهد شد.

همچنین در صورت تمایل می‌تونین کالا‌ها رو به صورت پس‌کرایه پست کنید.

در روش پس‌کرایه، شما هنگام ارسال هیچ‌گونه هزینه‌ای رو پرداخت نمی‌کنید و هزینه پست در مقصد توسط هانسو تسویه خواهد شد.

پس از ارسال سفارش، عکس رسید پستی رو از طریق ایمیل یا سایر راه‌های ارتباطی برای تیم پشتیبانی هانسو ارسال کنید.

نکته مهم:

در صورت برگشت خوردن بسته پستی به علت ناقص بودن آدرس و یا نبودن در منزل و تحویل نگرفتن مرسوله به انبار هانسو برمیگردد و برای ارسال مجدد از طریق پست مبلغ 50 هزار تومن  و ارسال از طریق پیک 180 هزار تومان باید پرداخت شود.

و در صورت لغو سفارش مبلغ 80 هزار تومان از فاکتور سفارش کسر شده و مابقی مبلغ برگشت داده می شود.