این سؤال‌ها ممکنه در ذهن شما هم وجود داشته باشه. پس قبل از پرسیدن حتما یه نگاه بهشون بنداز شاید سوالت رفع شد:

هفت روز زمان برای بازگرداندن سفارش از کی شروع میشه؟

این بازه هفت روزه از روزی که سفارش به دست‌تون می‌‌رسه (و نه روز ثبت سفارش) شروع میشه.

آیا امکان تحویل حضوری سفارش به دفتر هانسو وجود داره؟

بله. در حال حاضر امکان تحویل حضوری سفارش به دفتر مرکزی هانسو وجود داره ولی با هماهنگی پشتیبانی انجام می شود. 

لغو سفارش پیش از ارسال توسط هانسو، هزینه‌ای برای من به همراه داره؟

خیر. چنانچه سفارش ثبت شده قبل از ارسال، توسط مشتری لغو بشه، مبلغ پرداخت شده توسط مشتری به صورت تمام و کمال برگردانده میشه و هزینه‌ای برای اون به همراه نداره.

بسته‌بندی سفارش برای بازگرداندن کالا به چه شکلی باید باشه؟

برای بازگردوندن سفارشات، باید کالاها رو به همون شکلی که دریافت کرده‌اید درون بسته‌بندی قرارداده و از نوشتن توضیحات، آدرس یا هر مورد دیگه‌ای روی بسته‌بندی خودداری کنید.

در چه صورتی می‌تونم سفارش برگشتی رو به صورت پس‌کرایه پست کنم؟

مشتریان عزیز ساکن شهرهای به جز تهران، می‌تونن برای بازگرداندن کالا، اون رو به صورت پس‌کرایه پست کنند.

آیا میتونم لباس زیر رو برگردونم؟

خیر. ما در تیم هانسو تمام تلاشمون رو میکنیم که کالاها در بهترین شرایط بهداشتی به دستتون برسه. پس امکان بازگشت کالاهای شورت و سوتین وجود ندارد.

چطور هانسو رو از قصدم برای برگردوندن سفارش مطلع کنم؟

شما می‌تونین از طریق تلفن موضوع بازگردوندن سفارش رو به اطلاع تیم پشتیبانی هانسو برسونین.

مرسوله پستی تحویل نگرفتم برگشت خورده چیکار کنم؟

در صورت برگشت خوردن بسته پستی به علت ناقص بودن آدرس و یا نبودن در منزل و تحویل نگرفتن مرسوله به انبار هانسو برمیگردد و برای ارسال مجدد از طریق پست مبلغ 50 هزار تومن  و ارسال از طریق پیک 180 هزار تومان باید پرداخت شود.

از کجا بفهمم بسته پستی ارسال شده یا نه؟ کد رهگیری کجاست؟

در تایم انتخابی شما مرسوله از انبار هانسو به پست تحویل داده می شود و تا ۴۸ ساعت بعد کد رهگیری در داخل سایت قرار می گیرد.

امکان ویرایش آدرس و یا سفارش در هانسو وجود دارد؟

اگر سفارش شما ارسال نشده باشد می توانید با پشتیبانی هانسو تماس بگیرید که براتون انجام بدن.