ما در فروشگاه اینترنتی هانسو همه تلاشمون رو به کار میبندیم تا سفارشات شما بدون عیب و نقص و به همون شکلی که مورد انتظارتونه، به دستتون برسه و نیاز به بازگرداندن کالا نباشه.
اما خطای انسانی بخش جداییناپذیر هر کاریه.
به همین دلیل هانسو با ارائه «ضمانت 7 روزه بازگرداندن کالا »، امکان استرداد سفارشات رو براتون فراهم کرده.
شما مشتریان عزیز میتونین در صورت وجود هرگونه عیب و نقص در محصول، مغایرت اون با کالای سفارش داده شده از سایت و یا حتی نپسندیدن سفارش به هر دلیلی، محصولات سفارش داده شده رو به ما برگردونین.
برای این کار باید یه سری موارد رو مدنظر قرار بدین که در ادامه، این موارد و شرایط بازگرداندن کالا به طور کامل توضیح داده شده.
شرایط استرداد و بازگرداندن کالا:
1. وجود ایراد در کالای خریداری شده
در صورتی که پس از دریافت سفارش، متوجه اشکال یا ایرادی در محصول (مانند پارگی) شدید، میتونین پس از هماهنگی با پشتیبانی هانسو، سفارش خودتون رو برگردونید.
اگر این مورد هنگام استفاده ناصحیح از کالا صورت گرفته باشه و موجب پارگی یا اشکال در محصول شده باشه، شامل این سرویس نمیشه.
یادتون باشه قبل از ۷ روز بهمون اطلاع بدید در غیر این صورت، مورد قبول نیست و بازگشت نداریم.
در چنین مواردی وجه پرداخت شده ، تمام و کمال به شما باز پس داده خواهد شد.
البته در صورت تمایل مشتری و همچنین موجود بودن کالا، امکان تعویض کالا با محصول مشابه یا یه محصول دیگه هم وجود داره.
در این گونه موارد هزینه بازگرداندن کالا بر عهده هانسو خواهد بود.
ناگفته نمونه که وجه پرداخت شده توسط مشتری پس از دریافت و پذیرش کالا توسط هانسو و تأیید کارشناسان، برگردونده میشه.
2. مغایرت در کالای سفارش داده شده با کالای تحویلی
چنانچه پس از دریافت سفارش، متوجه شدید که محصولی که براتون ارسال شده با اونچه از طریق سایت هانسو سفارش دادین، از نظر رنگ، سایز، جنس یا پارامترهای دیگه تفاوت داره، تا هفت روز پس از تحویل سفارش فرصت دارید تا این موضوع رو به اطلاع تیم پشتیبانی هانسو برسونید.
در چنین مواردی هزینه ارسال (برگردوندن سفارش به دفتر هانسو) بر عهده هانسو خواهد بود و تمام وجه پرداخت شده هم به حساب شما بازگردونده میشه.
البته در صورت تمایل امکان تعویض محصول با یه کالای دیگه هم برای شما محفوظه.
باز هم باید اشاره کنیم که در این مورد هم وجه سفارش پس از دریافت محصول توسط هانسو و تأیید صحت مغایرت به حساب شما واریز خواهد شد.
این فرآیند ممکنه تا 24 ساعت پس از دریافت سفارش طول بکشه.
3. نپسندیدن محصول به هر دلیلی
پس از دریافت سفارش ممکنه شما به هر دلیلی از جمله نپسندیدن محصول، دوست داشته باشید سفارشتون رو لغو کرده و اون رو برگردونید.
خیالتون راحت باشه!
این امکان تا هفت روز برای شما عزیزان وجود داره.
فقط یادتون باشه قبلش حتماً موضوع رو با تیم پشتیبانی هانسو در میون بذارید تا هماهنگیهای لازم رو انجام بدیم.
در این موارد وجه پرداخت شده تمام و کمال به حسابتون واریز خواهد شد.
فقط جسارتاً!
هزینه ارسال سفارش به عهده خودتونه.
چند نکته مهم:
- استرداد محصولاتی که در جشنوارههای تخفیفدار یا به صورت پیشنهاد ویژه خریداری شدهاند، تنها در صورت وجود ایراد یا مغایرت (یعنی دو مورد اول از شرایط برگردوندن کالا) امکانپذیره و با عرض پوزش قابلیت لغو سفارش به دلایل دیگه وجود نداره.
- از نوشتن توضیحات، آدرس یا هر مورد دیگهای روی بستهبندی سفارش حداً خودداری کنید.
در صورت وجود چنین مواردی امکان عودت سفارش وجود نداره.
- تمامی لباس های زیر اعم از شورت و سوتین به دلیل مسائل بهداشتی غیر قابل بازگشت هستند و شامل هیچ یک از موارد بالا نمی شوند.
پس لطفا و حتما در هنگام خرید دقت کافی رو به خرج بدید.
ما هم توی تیم هانسو تمام تلاشمون رو میکنیم که بدون نقض و هرگونه اشکال به دستتون برسه.
نحوه بازگرداندن کالا و سفارش
اولاً فراموش نکنید که قبل از هرگونه اقدامی هماهنگیهای لازم رو با پشتیبانی هانسو انجام بدین و از ارسال بدون هماهنگی کالاها جداً خودداری کنید.
و اما روشهای ارسال:
- برای سفارشات شهر تهران، پس از هماهنگی با پشتیبانی هانسو، ما سفارش رو درب منزل مشتری تحویل خواهیم گرفت.
همونطور که پیشتر گفته شد، در دو حالت اول هزینه ارسال بر عهده هانسو و در حالت سوم هزینه بر عهده مشتری (شما) خواهد بود.
- مشتریان عزیز ساکن سایر شهرها هم میتونن سفارشات رو به آدرس دقیق هانسو (که در همین صفحه و صفحه تماس با ما درج شده) از طریق پست سفارشی ارسال کنند.
- در صورت وجود ایراد یا مغایرت در سفارش، تمام هزینهها متعاقباً به حساب مورد تأیید مشتری واریز خواهد شد.
- همچنین در صورت تمایل میتونین کالاها رو به صورت پسکرایه پست کنید.
- در روش پسکرایه، شما هنگام ارسال هیچگونه هزینهای رو پرداخت نمیکنید و هزینه پست در مقصد توسط هانسو تسویه خواهد شد.
- پس از ارسال سفارش، عکس رسید پستی رو از طریق ایمیل یا سایر راههای ارتباطی برای تیم پشتیبانی هانسو ارسال کنید.
سؤالات متداول
این سؤالها ممکنه در ذهن شما هم وجود داشته باشه. پس قبل از پرسیدن حتما یه نگاه بهشون بنداز شاید سوالت رفع شد:
- هفت روز زمان برای بازگرداندن سفارش از کی شروع میشه؟
این بازه هفت روزه از روزی که سفارش به دستتون میرسه (و نه روز ثبت سفارش) شروع میشه.
- آیا امکان تحویل حضوری سفارش به دفتر هانسو وجود داره؟
خیر. در حال حاضر امکان تحویل حضوری سفارش به دفتر مرکزی هانسو وجود نداره و برای این کار باید از راههای گفته شده در بالا اقدام کنی.
- لغو سفارش پیش از ارسال توسط هانسو، هزینهای برای من به همراه داره؟
خیر. چنانچه سفارش ثبت شده قبل از ارسال، توسط مشتری لغو بشه، مبلغ پرداخت شده توسط مشتری به صورت تمام و کمال برگردانده میشه و هزینهای برای اون به همراه نداره.
- بستهبندی سفارش برای بازگرداندن کالا به چه شکلی باید باشه؟
برای بازگردوندن سفارشات، باید کالاها رو به همون شکلی که دریافت کردهاید درون بستهبندی قرارداده و از نوشتن توضیحات، آدرس یا هر مورد دیگهای روی بستهبندی خودداری کنید.
- در چه صورتی میتونم سفارش برگشتی رو به صورت پسکرایه پست کنم؟
مشتریان عزیز ساکن شهرهای به جز تهران، میتونن برای بازگرداندن کالا، اون رو به صورت پسکرایه پست کنند.
بدین ترتیب هزینه سفارش پس از تحویل در مقصد توسط هانسو پرداخت میشه.
البته این تنها در صورتی امکان پست کردن به صورت پسکرایه وجود داره که سفارش دارای ایراد یا مغایرت (موارد اول و دوم از شرایط استرداد کالا) باشه.
و برای سفارشاتی که توسط مشتری لغو میشه چنین امکانی وجود نداره
- آیا میتونم لباس زیر رو برگردونم؟
خیر. ما در تیم هانسو تمام تلاشمون رو میکنیم که کالاها در بهترین شرایط بهداشتی به دستتون برسه. پس امکان بازگشت کالاهای شورت و سوتین وجود ندارد.
- چطور هانسو رو از قصدم برای برگردوندن سفارش مطلع کنم؟
شما میتونین از طریق هر کدوم از راههای زیر موضوع بازگردوندن سفارش رو به اطلاع تیم پشتیبانی هانسو برسونین:
ایمیل تیم پشتیبانی:
- support@hanso.ir
شماره تماس:
- 02166381896
- 09124553916
فرم تماس با ما: