این سؤالها ممکنه در ذهن شما هم وجود داشته باشه. پس قبل از پرسیدن حتما یه نگاه بهشون بنداز شاید سوالت رفع شد:
هفت روز زمان برای بازگرداندن سفارش از کی شروع میشه؟
این بازه هفت روزه از روزی که سفارش به دستتون میرسه (و نه روز ثبت سفارش) شروع میشه.
آیا امکان تحویل حضوری سفارش به دفتر هانسو وجود داره؟
بله. در حال حاضر امکان تحویل حضوری سفارش به دفتر مرکزی هانسو (تهران، میدان فردوسی، خیابان ویلا (نجات اللهی)، نرسیده به خیابان سمیه، پلاک 72، طبقه اول) وجود داره ولی با هماهنگی پشتیبانی انجام می شود.
آیا میتونم لباس زیر رو برگردونم؟
خیر. ما در تیم هانسو تمام تلاشمون رو میکنیم که کالاها در بهترین شرایط بهداشتی به دستتون برسه. پس امکان بازگشت کالاهای شورت و سوتین وجود ندارد.
مرسوله پستی تحویل نگرفتم برگشت خورده چیکار کنم؟
در صورت برگشت خوردن بسته پستی به علت ناقص بودن آدرس و یا نبودن در منزل و تحویل نگرفتن مرسوله به انبار هانسو برمیگردد و برای ارسال مجدد از طریق پست مبلغ 50 هزار تومن و ارسال از طریق پیک 200 هزار تومان باید پرداخت شود. (این قانون در شرایط ارسال رایگان هم صدق میکند)
و در صورت لغو سفارش مبلغ 80 هزار تومان از فاکتور سفارش کسر شده و مابقی مبلغ برگشت داده می شود.
از کجا بفهمم بسته پستی ارسال شده یا نه؟ کد رهگیری کجاست؟
در تایم انتخابی شما مرسوله از انبار هانسو به پست تحویل داده می شود و تمامی مراحل از جمله کد رهگیری پیامک می شود.
امکان ویرایش آدرس و یا سفارش در هانسو وجود دارد؟
پس از ثبت سفارش امکان ویرایش و تغییر در سفارش و یا لغو سفارش وجود ندارد.
امکان ویرایش آدرس و یا سفارش در درگاه اسنپ پی وجود دارد؟
در صورت خرید از درگاه اسنپ پی امکان لغو سفارش و دریافت وجه از فروشگاه هانسو وجود ندارد. این قانون برای لغو برگشت در همه مراحل صدق می کند.