Generic selectors
نمایش نتایج دقیق
جستجو در نام محصول
جستجو در محتوای محصول
Post Type Selectors

سبد خرید

سؤالات متداول

این سؤال‌ها ممکنه در ذهن شما هم وجود داشته باشه. پس قبل از پرسیدن حتما یه نگاه بهشون بنداز شاید سوالت رفع شد:

این بازه هفت روزه از روزی که سفارش به دست‌تون می‌‌رسه (و نه روز ثبت سفارش) شروع میشه.

بله. در حال حاضر امکان تحویل حضوری سفارش به دفتر مرکزی هانسو وجود داره ولی با هماهنگی پشتیبانی انجام می شود. 

خیر. چنانچه سفارش ثبت شده قبل از ارسال، توسط مشتری لغو بشه، مبلغ پرداخت شده توسط مشتری به صورت تمام و کمال برگردانده میشه و هزینه‌ای برای اون به همراه نداره.

برای بازگردوندن سفارشات، باید کالاها رو به همون شکلی که دریافت کرده‌اید درون بسته‌بندی قرارداده و از نوشتن توضیحات، آدرس یا هر مورد دیگه‌ای روی بسته‌بندی خودداری کنید.

مشتریان عزیز ساکن شهرهای به جز تهران، می‌تونن برای بازگرداندن کالا، اون رو به صورت پس‌کرایه پست کنند.

 

بدین ترتیب هزینه سفارش پس از تحویل در مقصد توسط هانسو پرداخت میشه.

 

البته این تنها در صورتی امکان پست کردن به صورت پس‌کرایه وجود داره که سفارش دارای ایراد یا مغایرت (موارد اول و دوم از شرایط استرداد کالا) باشه.

 

و برای سفارشاتی که توسط مشتری لغو میشه چنین امکانی وجود نداره

خیر. ما در تیم هانسو تمام تلاشمون رو میکنیم که کالاها در بهترین شرایط بهداشتی به دستتون برسه. پس امکان بازگشت کالاهای شورت و سوتین وجود ندارد.

شما می‌تونین از طریق هر کدوم از راه‌های زیر موضوع بازگردوندن سفارش رو به اطلاع تیم پشتیبانی هانسو برسونین:

شماره تماس:

  • 02166381896

در صورت برگشت خوردن بسته پستی به علت ناقص بودن آدرس و یا نبودن در منزل و تحویل نگرفتن مرسوله به انبار هانسو برمیگردد و برای ارسال مجدد از طریق پست مبلغ 50 هزار تومن  و ارسال از طریق پیک 180 هزار تومان باید پرداخت شود.

و در صورت لغو سفارش مبالغ ذکر شده از فاکتور سفارش کسر شده و مابقی مبلغ برگشت داده می شود.

در تایم انتخابی شما مرسوله از انبار هانسو به پست تحویل داده می شود و تا ۴۸ ساعت بعد کد رهگیری در داخل سایت قرار می گیرد.

اگر سفارش شما ارسال نشده باشد می توانید با پشتیبانی هانسو تماس بگیرید که براتون انجام بدن.