قوانین عمومی

کلیه فعالیت‌های فروشگاه اینترنتی هانسو منطبق بر قوانین جمهوری اسلامی ایران، شامل قوانین رسمی کشور، قانون حمایت از مصرف‌کننده، قانون تجارت، قوانین پولی و بانکی و قانون تجارت الکترونیک است. قوانین و مقررات، سرویس‌ها و رویه‌های فروشگاه اینترنتی هانسو و همچنین تغییرات احتمالی آن‌ها از طریق همین صفحه اطلاع‌رسانی می‌شود. گفتنی است که هرگونه استفاده کاربران از سایت هانسو اعم از ثبت سفارش، ثبت نظر و هرگونه فعالیت دیگر، به منزله آشنایی و پذیرش قوانین خواهد بود. بنابراین کاربران قبل از هرگونه ثبت سفارش موظفند قوانین را به دقت مطالعه نمایند. بدیهی است که عدم آگاهی از قوانین موجب سلب مسئولیت نمی‌گردد

اطلاعات کاربران و حریم خصوصی

اطلاعات شخصی و تماس ارائه شده از سوی کاربر در هنگام ثبت‌نام یا ثبت سفارش از قبیل نام و نام‌خانوادگی، آدرس، ایمیل و شماره تلفن مورد تأیید وی بوده و کلیه مکاتبات و ارتباطات سایت با کاربر از طریق آن‌ها صورت می‌گیرد.
هانسو ممکن است به منظور اطلاع‌رسانی رویداد‌ها، تخفیف‌ها، ارائه سرویس‌ها و پروموشن‌ها برای اعضای وب‌سایت و خبرنامه، ایمیل یا پیامک ارسال نماید که البته این سرویس‌ها از جانب کاربر قابل لغو هستند.
هانسو برای حریم خصوصی کاربران خود ارزش زیادی قائل بوده و خود را در این زمینه مسئول می‌داند. بنابراین حفظ و حراست از اطلاعات شخصی کاربران را وظیفه خود دانسته و آن تضمین می‌نماید. گفتنی است این فروشگاه از این اطلاعات تنها برای تأمین سرویس‌های درخواستی کاربران استفاده خواهد نمود. ما در راستای حراست از اطلاعات شخصی کاربران از هرگونه سوءاستفاده احتمالی، از پروتکل‌ها و لایه‌های امنیتی مناسب و روش‌ها و فرآیندهای مطلوب و ایمن جهت مدیریت داده‌ها استفاده می‌کنیم. باید اشاره کرد که کلیه تراکنش‌های مالی فروشگاه هانسو نیز از طریق درگاه امن بانک‌های عضو شتاب انجام می‌گیرد.

– پس از ثبت سفارش امکان لغو سفارش وجود ندارد.

– در صورت خرید از درگاه اسنپ پی امکان لغو سفارش و دریافت وجه از فروشگاه هانسو وجود ندارد. این قانون برای لغو برگشت در همه مراحل صدق می کند.
نکته مهم:

در صورت برگشت خوردن بسته پستی به علت ناقص بودن آدرس و یا نبودن در منزل و تحویل نگرفتن مرسوله به انبار هانسو برمیگردد و برای ارسال مجدد از طریق پست مبلغ 50 هزار تومن و ارسال از طریق پیک 200 هزار تومان باید پرداخت شود. (این قانون در شرایط ارسال رایگان هم صدق میکند)

و در صورت لغو سفارش مبلغ 80 هزار تومان از فاکتور سفارش کسر شده و مابقی مبلغ برگشت داده می شود.

توجه:

در صورتی که روش ارسال توسط پیک را انتخاب کرده اید, بسته شما در بازه ی انتخابی شما ارسال می شود و در صورت عدم حضور بسته ی شما برگشت می خورد و جهت ارسال مجدد باید مبلغ 200,000 تومان را واریز کنید.

اگر پس از برگشت بسته, تصمیم به لغو سفارش بگیرید, مبلغ 200,000 تومان از مبلغ فاکتور شما کسر و مابقی وجه عودت داده می شود.